Samenwerken met marketingbureaus

Strategisch en hands-on samenwerken

Stel je voor dat je jouw klanten op een nog betere manier kunt bedienen. Ze hebben hun zinnen gezet op Duitsland, en jij beweegt moeiteloos mee, voorzien van echt doordacht advies. Beter nog, je kunt zelfs hun taken overnemen en de campagnes, online kanalen, en de webshop verbeteren, alles met kennis van de Duitse markt en de taal.

 

Als bureau is het niet alleen je streven om klanten vast te houden, maar ook om je te onderscheiden door kwaliteit te leveren.

 

Ik werk graag samen met bureaus om het succes van hun klanten naar een hoger niveau te brengen. Ik schrijf pakkende advertenties, geef input voor gelokaliseerde campagnes en neem SEO-taken op me. Dit kant op regelmatige basis of als losse projecten.

Samenwerken met marketingbureaus

Ik snap het als marketingbureau heb je geen eindeloze uren voor elke klant, daarom spreken we duidelijk de taken en uren af. Maken een strak pakket, waar jouw klant echt iets aan heeft. Je krijgt van mij een vast aantal uren en ik zorg voor een echt goede Duitse webshop en online marketing kanalen voor jouw klanten.

Jij verzorgt de communicatie met de klant, en ik ben je Duitse online marketeer op speed dial.

Wat kan ik oppakken voor jullie klanten:

  • SEO-concurrentieanalyse
  • Entry strategy voor de Duitse markt
  • Schrijven van e-mailflows en nieuwsbrieven
  • Opzetten en beheren van affiliate marketing
  • Schrijven en corrigeren van advertentieteksten
  • Grondige audits van de webshop om alle knelpunten en to-do’s in kaart te brengen
  • SEO-content: waaronder productbeschrijvingen, categorieteksten en meta-teksten
  • Opzetten van gelokaliseerde onlinecampagnes voor verschillende marketingkanalen

De uren die je bij mij afneemt, kun je flexibel verdelen onder jouw klanten. Met mij communiceer je snel en efficiënt, en we bepalen een heldere deadline voor oplevering.

Veelgestelde vragen ?

Zet mijn jarenlange expertise op de Duitse markt gericht in, om jouw klanten beter te helpen met internationale groei.

Een Duitstalige professional in jouw team zorgt voor betere inzichten in deze internationale groeimarkt. Een Duitse e-commerce specialist of online marketeer kan ervoor zorgen dat de webshop van jouw klanten beter aansluit aan de Duitse behoeftes. 

Het resultaat voor jouw klanten zijn meer omzet en betere conversies, maar bovenal écht goed advies.

Kort door de bocht, omdat het ene bedrijf er wel moeite in steekt en het andere bedrijf niet. De klant moet zorgen voor Duitse voorkeuren in de klantreis, tijdens het afrekenen en het verzenden. Hoge kwaliteit is de standaard, zonder spelfouten, raar vertaalde zinnen en slechte CTA’s. 

Rocket science? Nein, maar het is de extra stap, dat stukje extra moeite om goed de Duitse markt te betreden.

In een kennismaking gesprek nemen we alle taken en struggles door waar jullie klanten momenteel tegen aanlopen. Samen kijken we dan hoeveel uur hiervoor nodig zijn en hoe lang ik hiermee bezig ben.

Als je iemand zoekt die jouw (tijdelijk) elke week hetzelfde aantal uur komt ondersteunen, dan is dit ook een optie. 

Deze bureaus gingen je voor: